Od 25 lat TP-Link redefiniuje sposób w jaki myślimy o sieciach bezprzewodowych. Stawiając na niezawodność i wydajność, producent może pochwalić się portfolio produktów, w którym każdy znajdzie coś dla siebie – niezależnie od wymagań i budżetu. Stawianie klienta na pierwszym miejscu sprawiło, że marce zaufały setki milionów osób w ponad 170 krajach, czyniąc firmę światowym liderem rynku WLAN*.

Bez wątpienia nasza codzienność jest coraz silniej poddawana cyfryzacji - TP-Link jednak jest gotowy na te zmiany i wyzwania jutra. Poza efektywnymi urządzeniami sieciowymi dla domu i firmy, oferuje liczne akcesoria, kamery monitoringu i rozwiązania smart home.

*Zgodnie z najnowszym raportem (Q4 2020) IDC Worldwide Quarterly WLAN Tracker.
DPD Polska jest częścią DPDgroup, jednej z największych międzynarodowych sieci kurierskich w Europie. Firma dostarcza najwyższej jakości usługi nadawcom i odbiorcom paczek, a także dąży do neutralności doręczeń względem środowiska.

W 2021 r. DPDgroup znalazła się w elitarnym gronie firm, które rozumieją, jak ważne jest zaangażowanie biznesu w realizację Globalnych Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ, i promuje program #WorldsToDoList, czyli „lista rzeczy do zrobienia” służących dobru naszej planety i społeczności. DPD Polska również kieruje się ideą zrównoważonego rozwoju w przestrzeni operacyjnej, administracyjnej i handlowej. Pod marką DPD jeździ już 100 elektrycznych busów kurierskich, a wszystkie nowe obiekty projektowane są w „zielonym” standardzie. Firma dokonuje regularnych zakupów certyfikowanej zielonej energii, a w sortowaniach instaluje systemy fotowoltaiczne. Stawia także na decentralizację procesów logistycznych co pozwala skrócić trasy przejazdów i ograniczyć emisje. DPD Polska posiada 61 oddziałów w całym kraju i współpracuje z ponad 7000 kurierami. Firma stawia w centrum uwagi konsumenta i jego preferencje, które kształtują branżę kurierską. Wygodę nadań i odbiorów zapewnia także sieć ponad 5 tys. punktów DPD Pickup w tym punkty agencyjne, automaty paczkowe i punkty w sieciach handlowych oraz DPD Pickup Oddziały Miejskie. DPD Polska proponuje również innowacyjne usługi dla biznesu, takie jak DPD Today, która gwarantuje dostarczenie przesyłki jeszcze w dniu nadania w największych miastach, i Dostawy Nocne ułatwiające sklepom stacjonarnym dużych sieci przygotowanie się do codziennej sprzedaży. W związku z pandemią koronawirusa firma znacząco uprościła schematy działań, z których część zostanie utrzymana także w przyszłości. Wprowadziła nową procedurę doręczenia „pod drzwi”, a w przypadku przesyłek do rąk własnych z jednorazowym, unikalnym kodem PIN. W związku z rosnącym zainteresowaniem e-zakupami spożywczymi DPD Polska wprowadziła na polski rynek usługę DPD Food polegającą na dostarczeniu żywności od nadawcy do odbiorcy w temperaturze kontrolowanej od +0 st. C do +4 st.